Returnarea banilor

 * In cazul in care, dupa plata integral sau a unui avans din totalul sumei,  furnizorul nu mai confirma disponibilitatea camerelor,  aveti urmatoarele optiuni:

 - solicitati agentului care se ocupa de comanda variante alternative de cazare ;
 - transmiteti agentului dvs contul bancar, moneda contului si titularul acelui cont, in scris, pe email pentru rambursarea sumelor achitate.

    Demersurile de rambursare se vor efectua in ziua in care ne transmiteti contul bancar, insa marja este de 48 h zile lucratoare.

* In cazul "Fenomenul de Overbooking"_aceasta situatie este independent  de agentie/portal, tine cu exclusivitate de managementul hotelulului si de maniera in care isi gestioneaza rezervarile (hotelul a confirmat peste limita fizica de camere). Dupa cum apare specificat in contractul cu turistul, obligatia noastra, in astfel de situatii, este:

 - sa va propunem variante alternative, similare sau superioare serviciilor comandate ;
 - sa va returnam integral suma achitata, in cazul in care nu agreati variantele propuse.

   * In cazul anularilor venite din partea turistului_ din varii motive:

    "Conditiile de anulare" sunt cele prevazute in contractul cadru de vanzare a pachetelor turistice la punctul VI. Renuntari, penalizari, despagubiri(in functie de comanda / rezervare). In urma notificarii in scris pentru anulare, agentul va fi cel care va preciza / informa clientul asupra conditiilor / penalizarilor in cazul anularii.